måndag 12 maj 2014

Att bita av sork huvuden..

Jag tror faktiskt att jag borde skaffa en hör apparat, för jag har börjat höra saker riktigt dåligt, jag hör ingenting och jag hör fel...
Som idag berättade min kollega vad han såg igår när han körde traktor, jag tyckte att han sa att han såg Hasse (en annan kollega) hoppa ner i ett dike och bet av ett sork huvud.. Och jag bara WTF? Men sen slog det mig att det kan faktiskt stämma för jag skulle inte alls bli förvånad... Jag vet vad han har för musik smak, och vem vet om det hör till någon sorts ritual att bita av sork huvuden..


Men, jag tänkte mig för och kom fram till, njaa, inte ens han skulle göra det, så jag frågade honom om det verkligen var så att han bet av sork huvudet?
Då stönade han och sa: Nej.. Jag såg en räv som sprang framför traktorn som hoppade ner i diket och åt upp sorkar.. Sluta med att trycka in nya öronproppar, ta ut de gamla först..
Så tyvärr var min teori fel.. Men som bevis för min teori skulle kunna hålla i praktiken ska ni få smakprov på hans musik smak...



Och jaa.. Det är en kvinna som sjunger i sista videon.. Och förstår ni nu om jag tycker det är logiskt att han skulle jaga sorkar?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar