tisdag 6 maj 2014

Arab telefon

Herregud vad jag blev skrämd idag!
Och jag förstår inte hur fan det kunde ske heller..
Det som skedde var att min telefon helt utan anledning började ge ljud ifrån sig..
Medans jag höll på att flytta runt lite grejer på jobbet  så började jag höra röster, mystiska röster..
Jag gick fram till min telefon som var på ett bord i rummet, och jag hörde en röst som talade på arabiska (tror jag) och jag kunde inte stänga av den, jag fick inte fram varifrån det kom, inget samtal hade kommit in heller..
Så i ren panik stängde jag av telefonen och tänkte vem faan har kapat min telefon? Men då jag stängde av den klickade det. Fan, jag borde ha visat åt mina arbetskompisar.. Men det var för sent..

Så om ni vill ha en högteknologisk telefon som talar för sig själv, skaffa en Samsung galaxy xcover 2...

P.S Om jag försvinner, har endera NSA gubbar eller CIA tagit mig... Säkert misstänkt för att jag är ledare för en finsk al-Qaida grupp...

2 kommentarer:

  1. Ojj... jag är int ensam om det då :D Men jag har Xcover 1an, men den kan ibland byri pip ganska högt utan att det är någon som ringer eller skickar meddeland och enda sättet att få de ti slut är att stäng av den eller riv ut akkun!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jävla skit tilifon! Bord man byta telefon?

      Radera