söndag 18 maj 2014

A good day!


Har idag haft en riktigt bra dag!
Började dagen med att vara lat, sen så umgicks jag med familjen och min kusin som hade sovit över. Vi grillade korv och härjade runt lite.. Sen ringde jag till Toffe och sa att jag vill bort härifrån för jag orkar inte med alla ungar som springer runt.. Så då åkte jag över till hans och sen for vi till Jeppis.
Då vi kom till den stora staden Jakobstad så svängde vi in till Prisma och köpte lite kex, bakelser och hundfoder för vi tänkte våldgästa ett par bekanta, och nej vi bjöd inte på hundfodret.

Men i alla fall, jag/vi har haft det väldigt trevligt! De uppskattade kakorna och vi spenderade hela dagen ute solen! Fan så skönt.. Dock hamnade vi att springa in och fylla på våra kaffe muggar stup i kvarten.. Men förutom att vi åt oss feta på foder och kex så var vi vandrande in till centrum och köpte glass! Fan så gott då man har varit ute hela dan.

Och nu sitter man här hemma, helt slutkörd efter en jävligt bra dag, tror minsann att jag ska dejta John Blund, och se vart det leder! ;)

6 kommentarer:

  1. Wihiiii :) Tack för idaag ni e fina bollar ^^

    PS. You stole my pic :O Mvh. Fotografstuderanden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!

      Yes i did! Men du publicerade den utan att fråååga! ;)

      Radera
  2. Ja bor faktiskt i hide huse längst ti höger på bild :o me grön tak som ba syns na liti! ;) nu vet du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaajaa, tå vejt jag he! Int na myki jissas ;)

      Radera