lördag 12 april 2014

Sex och mobiltelefoner..

Nu ställer jag er den ultimata frågan: Får man kolla sin mobil när man har sex? Om någon ringer ska man låta bli att svara, eller varför inte skriva en status uppdatering under akten så att hela tjocka släkten vet vad man håller på med..

Orsaken till att jag kom att tänka på detta är att jag såg detta fotto då jag v ar vid en vän och surfade på sjuka bilder..

Vem av dem njuter?

Alltså då jag ser denna bild så ser jag att killen textar sina polare: EY GUYS I´M PUMPIN SOME LOVE OVER HERE! HIGH FIVE!!
Medan kvinnan ringer till sina väninnor och skryter om att man får till det med skolans heting..
Och då vill jag ställer jag mig frågan: VARFÖR SKA MAN ALLTID PILLA PÅ DEN JÄKLA TELEFONEN?  Det går faktiskt att uppdatera sin fb status senare då man har annat för sig.. Och jag antar att väninnorna kan vänta en stund i alla fall, FASTÄN de gillar skvaller..

Här ser ni en bild där det visar var Amerikanska medborgare använder sina mobiler.. Men då är frågan, är det faktiskt så intressant på telefonen att man undviker att umgås med varandra på riktigt? Nu kommer man överens om att man ska umgås via telefonen, man skickar till varandra att man är fan så taggad att gå ut tillsammans och sen då man äntligen är tillsammans skickar ni till andra andra att hur kul ni har.. 
Det sorgliga är att då jag är på jobb kan jag se hur personer sitter vid ett bord och sitter och ser ner på sina mobil telefoner och talar inte ens med varandra..

Så mins ni frågorna jag ställde?
Och en bonus fråga: När är det inte ok att kolla sin mobil?
Om inte scrolla upp!

1 kommentar:

  1. http://gizmodo.com/5964453/yes-youre-allowed-to-check-your-phone-during-sex

    SvaraRadera