söndag 13 april 2014

Peppar spray test, VIDEO!

Nu har jag varit på kurs hela jävla dan! Och jag har varit trött, men väldigt aktiv! Ja, på något slags vänster (på något konstigt vis) lyckades jag med teori provet, och det hurrar vi för!
Sen har vi gått igenom mera lagstiftning, lärt oss att använda peppar spray i verkliga livet (Fick träna med spray flaskor som hade vatten/skum i sig.)


Så här har jag också lite bilder hur de såg ut!











Och då jag tog dessa bilder hade de duschat ca 30-45 minuter, så jag frågade av dem hur det kändes, och de sa att det var närmaste nära döden upplevelse de hade varit..
Men vi alla tyckte, också de som blev sprayade att det var nödvändigt att se hur personer reagerar när man använder sprayen.
För det var verkligen ingen vacker syn, och man såg att det var verkligen det värsta de hade varit med om.

Victor repade sig lite snabbare så han hann till och med sätta kläder påsig så länge Christofer var i duschen.

P.S Victor har ingen solbränna han är illröd pga sprayen!

4 kommentarer:

  1. Jag tänker länk ditt inlägg i min blogg så behöver int jag beskriv allt dehär du ha diktera ihop så fint :D

    SvaraRadera