måndag 7 april 2014

MATCHMAKING, En ung man söker sällskap!

Okej alla damer, nu ska ni spärra upp ögonen och se hit!






















Nu har jag nämligen fått ett till "offer" för min matchmaking, och han heter Anton Storbacka, hemma från Edsevö.
Anton har studerat klart till VVS montör, men har funderat på att söka in till Peffan i Vasa. 

Men vem är Anton egentligen? Kan bland annat berätta att han är 21 år gammal och ca 172cm lång. Han är även talangfull! 
Han tränar mycket för han spelar ishockey, fotboll och tränar även på gym. För att se på hans "kulturella" sida så spelar han bl.a. bas, gitarr och skruvar motorer. Så om ni damer söker en händig kar så klarar han faktiskt av det mesta. 

Om vi ska tala om hans sociala liv och hans personlighet så är han väldigt social, han kan gå på krogen eller hitta på något jävelskap. Och han är en självsäker typ som vet vad han själv vill, men fastän han är självsäker så är han väldigt trevlig! Det kan jag själv intyga!
Men nu kommer vi till den roliga biten, vad söker han egentligen?
Han är intresserad av att lära känna någon ung vacker kvinna och  möjligtvis utveckla relationen till något djupare.
Han söker en vacker kvinna som är trevlig, lätt att umgås med, och det är väldigt viktigt att man kan skratta tillsammans.


Det uppskattas om hon också motionerar och håller sig i form, för då förstår de varandra bättre om båda håller på med träning, men det är inget måste, men det uppskattas.
han vill att man ska kunna gå ut tillsammans och festa eller bara något simpelt som att bara sitta hemma i soffan och njuta av varandras sällskap.

Vad mer kan jag egentligen berätta?
Du ska klä dig snyggt, vara trevlig och öppen, kanske rentav vara lite spontan? Helt enkelt kunna hitta på en massa trevliga saker ihop!


P.S! Du ska vara mellan 18-22 år gammal, och bo i Pedersöre Jakobstads trakten, men det går att förhandla. Du kan ta kontakt med honom direkt eller via mig, det spelar ingen roll.

10 kommentarer:

  1. Slurp! Tyvärr är jag för gammal, det är väl ingen sugar mama han är ute efter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, jag blev så otroligt glad åt denhär kommentaren, skulle kunna ge guld för att veta vem du är! ;)

      Radera
  2. Deas! U know what I want ;))

    SvaraRadera
  3. Han va NIICE och Jäävligt snygg !! Tyvärr bor jag ca 15 km från pedersöre trakten :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det finns bil, och dessutom är inte 15 kilometer så fruktansvärt mycket!

      Radera
    2. nejj för mig betyder 15 km inte ett dugg ;)

      Radera
    3. Se, det går vägen!

      Radera
  4. Har du hittat någon tjejj till dig ennu ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört att han har gått på någon dejt, men vet inte om det klickade.. Jag hör av mig!

      Radera