torsdag 3 april 2014

Kvällens problem!

Ikväll var jag jävligt duktig, tycker jag i alla fall.. Jag var faktiskt och jobbade övertid en stund och jag fick tid att fundera på världens olika problem.. Och jag kom att tänka på (eller de pratade om det på x3m) hur ska blinda personer kunna veta när de har torkat sig klar på toaletten (med wc papper)?


Mina engelsktalande vänner sa att man måste använda sina andra sinnen, och de valde att slicka på pappret tills det inte ger någon smak, jag gillar deras äventyrslust!
Men min egen teori är att om man är blind, ska man raka sina lår, eller någon annan gör det för dig.. (uuh! ;))
Och sen köper du Lambis tunnaste och finaste wc papper, och sen får man gnugga med omsorg.
Då du inte känner någon ojämn "terräng" så är du klar! Mycket simpelt och finurligt!


Njut av kvällen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar