söndag 6 april 2014

Helgens bravader!

Ihelg har jag haft fullt upp! I fredags var jag med Sabina och sov över där, och sen på lördag så hann jag knappt vara hemma för jag for med Christofer och Victor in till stan. Toffe skulle vara funktionär så då passade jag och Victor att åka med honom till stan. När Christofer dumpade av oss så gick vi och åt för Victor var hungrig.. Men sen gick vi till Netti och jävlades med barpersonalen lite, och så satt vi där ett par timmar och talade om allt mellan himmel och jord. Jag fick bland annat spö i Yatzy.. Men då andra sidan vann jag i Alfapet! Så det var helt okej ändå! Och då träffade vi ett par roliga typer. (bönder)
Sen runt en tio tiden begav vi oss mot Optima på Nitro Disco! Helt roligt faktiskt, fick till och med dansat ett par omgångar, och jag trampade ingen på tårna så jag är nöjd!


Och idag ringde Christofer ca en sjutiden och sa att nu ska jag få på mig kläderna för vi ska göra oss klara för pepparspray kurs i Vasa. Så runt en halv åtta var vi vid Victors och plockade upp en väldigt trött mänska.. Men i alla fall kursen gick jävligt bra, brottades en hel del och gick genom hel del lag text också..
Men nu ska jag knugga geni knölarna och försöka komma på något fiffigt, har varit på latsidan på sistone!

Mitt framtida yrke, spraya demonstranter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar