tisdag 15 april 2014

CHALLANGE! Knäckepizza.

Jag utmanar er på en mat duell igen! För det är tydligen ända jag klarar av..
Men nu i alla fall utmanar jag er att göra en knäcke pizza! Det vill säga en pizza gjord av knäckebröd!

Här ser ni mitt bidrag!

Knäckebröd..

Tomat kross..

Ost, skinka, räkor, ananas och ost

Samma sak fast med tonfisk istället för skinka

Resultat

Resultat

Dålig kvalitet, men jag är ingen mat fotograf... Och det smakade faktiskt väldigt gott! Men att rekommendera är att använda smakrik fyllning, t.ex. tonfisk pizzan gav mera smak än skinkpizzan, så jag kommer pröva "morosåås me taco kryddo" och nu tar vi det på vanlig svenska.. Köttfärs sås med taco blandning, för den är kryddstark, eller istället för tomatkross kan man använda taco sås som säljs på burk!

Så om du vill försöka överträffa mig kan du skinka in en bild på dit bidrag! :) Så sätter jag upp det sen.

2 kommentarer:

  1. Kan int du skriv ett inlägg om förlovning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart, men hur vill du ha det vinklat? Är det något skilt du vill att jag ska fokusera på?

      Radera