onsdag 12 mars 2014

Ung dam söker sällskap!

Nu är det så att jag har med mig en tjej, vid namn Sandra Edström.
Hon skulle gärna vilja hitta fler att umgås med, orsaken är att hennes tidigare vänner har flyttat till t.ex. Vasa och Åbo och man ser dem ganska sällan. Så därför skulle det vara riktigt roligt att lära sig känna nya personer runt omkring Jakobstad.

Hennes intressen e bland annat ridning, fotografering, simning, jogging, djur och samt att gå ut på promenad med trevligt sällskap.

Så om du är intresserad av att lära känna henne kan du ta kontakt med henne via facebook, kommentera eller så säger du bara till mig (andreas) så fixar jag det.

P.S Det skulle vara önskvärt om du var mellan 20-25 år gammal, för det är enklast om man är på samma nivå.
Hon nämnde inget om att du ska vara kvinna eller man så jag tror att båda duger. Skadar inte att testa i alla fall!



Här fick ni lite bilder av henne!

2 kommentarer: