måndag 17 mars 2014

Tankeställare.


Vill bara nu såhär från måndagsmorgonen be er att tänka på hur ni behandlar er själva, hur mycket egen tid får du egentligen? Känner du dig lycklig? Känner du dig som att du inte uppnår nått? Vet du vad du själv vill?
Jag vill att du ska tänka på hur du själv mår, och sen om du inte mår bra ska du försöka komma på vad du kan göra åt det. Känner du att du börjar få hål i tänderna, kanske jag ska hoppa över den dagliga dosen av choklad (2kg) så behöver jag inte gå till tandläkaren lika snabbt!
Men om det är nått du funderar över så är jag alltid beredd att hjälpa dig, och ni där ute som upplever att ni har problem med något så är ni inte ensam! Alla har någon sort av problem. Ni kan fråga mig om råd (jag är ingen expert, men jag säger vad jag tycker) fast anonymt om ni vill, och då svarar jag i ett inlägg om problemet. Det kan vara allt från mobbning till hur man planterar ett träd.

Som avslutning vill jag att du ska se dig själv i spegeln och berätta för dig själv att du är en bra person, och du kan bli något stort om du ger dig fan på det! Inget kan stoppa dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar