onsdag 12 mars 2014

Talent!

Har ni någon talang som ni vill visa åt andra? Eller sjunger du väldigt bra? Eller vill du bara flexa i en tränings video?

Då är detta något för dig! Jag söker både seriösa och oseriösa deltagare, jag vill att ni ska göra en video, där ni visar upp vad ni kan. Ni får vara hur duktiga som helst eller helt värdelösa! Jag slukar allt!
Detta är ett utmärkt sätt att koma ut med sitt bänd, eller om man vill visa hur man hugger ett träd på bästa sätt!
Då ni har filmat klart får ni sända in videon åt mig och jag sätter upp den här på bloggen!
Tänkte att jag skulle anstränga er då jag själv har väldigt ont om tid! Så då tycker jag att ni får hjälpa mig då jag inte själv hinner göra nått.



P.S Om ni har gjort någon egen låt så kan ni skicka låten till mig så sätter jag ut den här också!
Det skulle vara perfekt om låten hade en musik video också! :)

P.S.2. Jag vill jätte gärna få in en video hur man försöker charma på folk på krogen! Det skulle vara så sevärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar