tisdag 18 mars 2014

Som man säger på dialekt: TÖÖSTO!


Sådär tänker jag varje morgon då jag var nån timme för länge uppe, men vi överlever!
Men på sätt och vis är det skönt att vara sömnig en hel dag, precis allt flyter omkring och man vet inte riktigt vad som sker.
Kroppen är i full gång och gör allt arbete men huvudet är bland molnen.. Haha, nja kanske inte riktigt, men nästan.
Är det någon annan som börjar bli festas sugen? Det är jag i alla fall! Jag skulle vilja sitta med en kall öl i min hand, grilla lite biffar, och njuta av sommar värmen.. Men det går inte, kölden om mornarna får en att inse verkligheten. Men jag kan skippa biffen och bara gå ut på stan och se lite folk! Börjar bli en stund sen..
Saknar faktiskt pub gemenskapen, man sitter och dricker en kall öl och avnjuter gott sällskap, och sen följande morgon önskar man att man hade skippat den sista litern, och med en grymtning vänder man sig om i sängen.

Lite tisdags flum, vet inte riktigt vad jag skriver.. Får ta det på riktigt senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar