torsdag 20 mars 2014

Road trip!


Två olika sätt vi har funderat på att köra, men den längre ner ser ut att bli aktuell!

Här ser ni min road trip som håller på att planeras! Ska med Christofer till Belgien, och sen på vägen ska vi övernatta i Sverige en natt hos en jappe som är björn jägare som sedan också hoppar på med oss! Det roliga är att jag inte mins vad han hette, eller var han bor.. Men det värsta av allt är att jag inte ens vet var i Belgien vi ska sova, eller i vilken stad.. Haha, men vi tar ett problem åt gången, då jag reste till England sa jag åt morsan fel datum när jag kommer hem, det är inte så noga..
Men ser väldigt mycket fram  emot den här resan, det är ca 2450km en väg så nästan 5000km tur och retur och det tar ca 29h att köra en väg!

Och denna låt ska vi höra på hela vägen för att få upp stämningen:


Eller ni känner säkert bättre till låten från How i met your mother!


Hur långt tror ni att vi hinner innan vi vill ha ihjäl varandra?

2 kommentarer:

  1. meen om ni tar alt 1 får ni ju sii fina åbo samt häls på me! ;)

    SvaraRadera