lördag 22 mars 2014

Pub info!

Var idag in till stan, då tittade jag och Victor in till Netti, men innan vi slapp in till Netti hade vi ett problem!
Jag hittade ingen parkerings bricka i bilen, så vi fick göra en nödlösning!


Och det fungerade! Ingen böter här inte!
Men väl inne i pubben hjälpte vi till att flytta lite möbler och satte lite saker på plats! Och jag kan säga att det börjar se jävligt bra ut! Lite nya möbler, ny sitt ordning och saker har blivit fixade!
Här får ni en liten bild som sneak peak!

Bilden är inte från idag, vi har kommit mycket längre en såhär så jag kan säga att det har skett en hel del förändringar! ;)

NÄSTA VECKA KAN VI MEDDELA NÄR VI ÖPPNAR! WOHOOO!!


Så håll ögonen öppna här på bloggen, för man vet aldrig när jag får tag på informationen!


P.S efter att jag och vikki var vid Netti var jag och handlade tortillas! För det blir kanske en tortilla kväll ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar