lördag 15 mars 2014

Nytt besöks rekord!


Jag kan berätta att igår spräckte jag mitt besöks rekord!
På en dag hade jag haft 1250 sidvisningar som rekord och igår spräckte jag flera "milstolpar".
Jag spräckte 2000 besökare, jag spräckte 3000 besökare OCH JAG SPRÄCKTE 4000 BESÖKARE!




Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag är så otroligt glad att jag fick så många besökare igår!
Men nu är det bara större orsak att jag ska anstränga mig mer för att få alla ni läsare nöjda! ;)

Okej det är inga besök, det är sidvisningar, det är en liten skillnad.. Men jag försöker intala mig själv att det är besök! Haha nej men jag har ca 2000 "unika" besökare som är återkommande läsare enligt google analytiks, och det är helt okej för att vara en nybörjare! ^^

7 kommentarer:

  1. Alltså he e ju sidvisningar, int antal besökare ^^ men bra jobbat Deas! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veet, jag vet, men jag blir mycket gladare av att se antalet sidvisningar istället besökare ;P

      Radera
    2. Använder orden lite fel!

      Radera
  2. Jag skulle istället räkna antalet kommentarer o återkommande läsare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enligt google analytiks så har jag ca 2215,86 återkommande besökare, vet inte riktigt vart dendär 14% av en person tog vägen, men jag hoppas att han mår bra! :)

      Radera
  3. alltså, dy förgyller min dag! skön humor :D " 14% av en person tog vägen, men hoppas han mår bra". hahah!
    Å jo, lycka till med bloggandet! It's going great! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tackar! Jo jag ska försöka hålla humöret uppe! :D

      Radera