lördag 1 mars 2014

Matchmaking, Ensam kvinna söker kärleken!

Hallååå!

Har fått med mig en lycklig själ som söker kärleken!
Hon heter Louise, som är 19 år, studerar i Vasa men hemma från Jakobstad.




Vad kan jag berätta om denna tjej?
Hon kallas Lolli men uttalas Gulli.(Hon var viktig att poängtera detta..)

Hon är 19 år, blir dessutom student i vår.
Hon planerar att ta mellan år och gå runt och upptäcka en massa nytt.
Till vardags så skriver hon ganska mycket, hon sjunger och målar dessutom, för hon har drömt om att bli konstnär, eller till och med författare, men hon konstaterade att varför ska man studera till att bli arbetslös? Så hon är inte dum heller!

Hon är glad och social, tycker inte om att ha en massa drama, det är helt enkelt bäst då man får sjunka ner med en varm kopp kaffe i en fåtölj och mysa lite! (OBS, Bjud inte på juhla mocka..) 



Men vad vill hon ha får sorters kar?
Det kan jag berätta i alla fall, hon söker en man som kan hand om henne, skyddar henne från skumma gubbar som bjuder på karameller..
Han ska helst vara lite längre än henne, för det är lite av en princip sak att när hon har högklackade skor ska han kunna se henne i ögonen och inte i naveln.. (Hon är 172)

Och du ska vara äldre än henne, eller lika gammal.
Du får gärna vara musikalisk, och trevlig. Helt enkelt glad och framåt, och räds inte att t.ex. plocka fram en gitarr och spela.

Hon har hittills fallit för musik mänskor, de som är lite kulturella av sig.

Om du känner att ni har samma intressen och skulle kunna tänka sig för en kaffe dejt att börja med, eller kanske synas på stan så hör av dig!

Hör av dig till mig Andreas, eller tala med henne när du ser henne på stan.

Maila mig på: 

ANDREAS.HBLOGSPOT@GMAIL.COM

5 kommentarer:

  1. Hon är söt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är hon?
      Är du intresserad? ;)

      Radera
  2. Fråga till Louise, matchmakingen åsido: Är du även intresserad av att uppträda/sjunga på en betald keikka som en duo med en gitarrist? Spelar du själv gitarr? Om så är fallet hör jag av mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag är intresserad? Jooo! : ) jag spelar lite gitarr, ja. Fast sjunger helst. Hör av dig vettja!

      Radera
    2. sådäär, nu får ni göra affärer, jag tar 10% tack..

      haha :)

      Radera