söndag 23 mars 2014

Lörda kväll!

 Igår kväll spenderade jag kvällen med Sabina, och tidigare på kvällen var också morfar och "kompaniet" på besök. Så jag passade på att jävlas lite med min morbror då han ändå var här..
Men i alla fall, jag och Sabina skulle ha velat gå ut och festa men pubben som jag brukar gå till är ännu stängt. Och man kan ju inte "göda" konkurrenterna heller, så vi bestämde oss att ta en enkel tortilla kväll istället.

Jag ber om ursäkt för matbilden, men jag har konstighets torka nu på senaste.. Pga att jag måste jobba och tänka logiskt så har jag börjat lida av "torka" men snälla ni be en bön att jag får tillbaka inspirationen! Eller så kan ni offra ett lam till asagudarna.. Ni får göra precis hur ni vill, men jag står inte för konsekvenserna om det börjar stå i tidningen om "mystiska" försvinnanden och blodiga offer ritualer.. Om nån frågar kommer jag vissla en trudelutt och låtsas som att det regnar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar