måndag 17 mars 2014

Hallåååå!

Hallåå i stugan, tänkte inleda detta inlägg med lite musik som omväxling!



Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt bra! Skönt att göra nåt vettigt och dra hem lite pengar! För det sitter aldrig fel. ;)
Enda problemet är att man börjar så tidigt, men egentligen är det ändå ganska skönt. Har klockan att ringa fem, då har jag en timme till sex! ;) (börjar jobba kl.6, era snusk humrar!)

Dagens planer är att jag ska göra "Bacon cupcakes"! Ni får bilder senare, vet inte vad det heter på riktigt men jag kallar dem till bacon cupcakes i alla fall.

Så om någon tror att de kan vara social med mig idag så ska ni se efter, är trött och helt okontaktbar, men om ni försöker är det på eget ansvar!

4 kommentarer:

  1. Ja komber ba o tänk på Satyricon tå ja hör "Beds Are Burning"
    https://www.youtube.com/watch?v=siMIz7Wp2i4

    SvaraRadera
    Svar
    1. AAh, jag förstår varför.. Bra låt, men lite för mörk! ;)

      Radera