torsdag 13 mars 2014

Dagen då det oväntade hände..

Igår kväll såg jag något konstigt..
Det som blinkade uppe i etta hörnet på min skärm.. Började fundera vad tusan det där kunde vara, men det visade sig vara en vänförfrågan! Fan så bra, tänkte jag. Någon ville faktiskt bli vän med mig.
Jag klickade på knappen och tänkte: kanske det är nån jag har talat med då jag har varit på jobb!

                                                          Men jag hade fel...


Jag tänkte, vad fan är detta egentligen?
Jag klickade faktiskt in på profilen och kollade om det var en äkta person med bild av sin hund, men neeej. Det är en hunds facebook sida..

Men noja, jag struntade i att ta hunden som min vän, hoppas hon förstår mig.. För jag vill inte få skäll.. (haha, andreas och hans dåliga ordvitsar..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar