tisdag 18 mars 2014

Att handla med sin far..

Alltså som alla vet bor jag på landet.. Och det är hela 27km in till stan, och tar en knapp halvtimme att köra med bil.
Men det är inte hela världen, men tame fan om farsan kommer med, han kommer in till stan ca 3 gånger i året, ibland färre. Men jag kan lugnt säga att ha med farsan in till stan är ett heltids arbete, han köper en massa saker, och det ska förhandlas om allt!
Idag kom han och sa Andreas, kommer du med in till stan? Ska behöva köpa lite MASK, och tänkte att jag kanske KÖPER EN NY BIL på samma gång. OBS! Han åker inte in till stan för att handla bil, utan han ska ha MASK.. MIN FAR ÅKER TILL STAN FÖR ATT HANDLA MASK.. Så han tyckte då vi ändå är i stan kanske vi ska se på en ny bil och vi tittade, och vi förhandlade.. Men inget är köpt ännu, men det visar sig om ett nytt fordon dyker upp här på gården..
Om ni inte tror att jag är seriös om att handla mask, ska jag berätta för er att min far körde nästan 450km förra helgen för att se ner i ett litet hål och se om det nappade. Ja det är sorgligt, min far lider av pimplar sjukan.. Som drabbar unga pojkar och ibland flickor, de får en stor lust att stirra ner i hål..


Sådär kan det se ut.. Inte min bild dock..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar