torsdag 13 mars 2014

Andreas gör kontrakt med Pessi!

Som ni ser här nedanför så börjar jag utveckla min matchmaking, nuförtiden behöver du inte ens vara singel! 
Jag kom fram till att det är helt onödigt att vänta på att personer ska bli singel, så det är bäst att fånga in dem så länge de är i ett förhållande, för det är mycket enklare att få dem att skriva på ett kontrakt då de är i ett förhållande än om de skulle ha varit singel. 
Men som ni ser här har vi mitt första kontrakt! Fick bara använda milt våld och lite hotelser innan jag fick namn på kontraktet!
Så om du känner att du vill ha ett liknande kontrakt så hör av dig! Jag ser det som en investering! Om du är rädd att bli ensam för evigt kan du enkelt ta kontakt med mig så gör vi ett kontrakt!
Och då blir problemet löst!


                                        Och ni som inte vet vem Pessi är så är det den här tjejen!

http://pezsi.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar