fredag 14 mars 2014

Andreas är med i tidningen!

Som jag berättade tidigare så var jag på en intervju för en drygt månad sen, och nu äntligen kom det väntade "inlägget" i ÖT!
Jag trodde först att jag skulle få en liten kolumn.. Men då vi bläddrade i tidningen på kaffe rasten såg jag en stor bild av mig själv, och då jag såg resten av sidan tänkte jag: VAFAAAN?
Jag fick en HEL sida! Helt otroligt! Jag är så otroligt överraskad att de satte nästan en hel sida på mig! 


Men det är bara en sak jag vill påpeka, om ni bläddrar fram i er tidning till sidan 21 och under rubriken ÄNTLIGEN FREDAG.
Så hittar ni artikeln om mig och min blogg! ;)
Och då ni har hittat mig i eran tidning så ser ni tre stycken utdrag där tre olika singlar berättar vad de vill ha, så längst ner. Så kan man tolka fel, det står "Då har Andreas hostat upp en lösning åt dig! Han studerar på Novia ..." Där har flera sagt att de har trott att det beskrev mig, men nej, det är det inte, utan det kommer beskrivningen om personen som sökte en tjej! ;)

Men om du inte har något annat för dig så rekommenderar jag att du tar en titt  i dagen ÖT!

2 kommentarer:

  1. Fanns i Vasabladet också! :) Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått flera meddelanden att jag var det, helt sjukt!
      Kollade in din blogg, sjukt roligt att det går bra för dig!

      Radera