fredag 21 februari 2014

Vuxen kruxet

Idag då jag var hem på lunch så knäppte jag på tv:n och där talade de om vuxen kruxet, kruxet med att bli vuxen. Vet ni vad det var? Det var att få barn!
För när man får barn så slutar ens liv, inga fler fester, man måste börja ta ansvar, och lämna ungdoms livet bakom sig. Det låter lite tragiskt att man inte kan vara ung för alltid, men som vissa påstår så är det fint att få barn.. Jag kan inte säga någon åsikt, för jag har inga! Men det skulle vara lite sött med små mini Andreas som springer runt.. Men jag tror världen inte är redo för det ännu på ett par år. Vi får vänta lite!


















När vill ni ha barn? Och i så fall hur många?

8 kommentarer:

  1. Jag drömmer om 3 barn under 27-36 års åldern :)

    SvaraRadera
  2. 25-27 års åldern. Då har ja hunni studer, fest ordentlit å förhoppningsvis hittat den rätta. (Hoppas din matchmaking kan hjälp till me hede sista) ja ska ha 2-3 barn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snart 25! ;)
      hede 2-3 barn e perfekt :)

      Radera
  3. Bara jag skulle ha hittat den rätta skulle jag kunna skaffa barn nu (är snart 20 år). Jag känner inte att jag behöver festa något och tycker jag kan studera senare. När jag hittar den rätta vill jag ha 4-5 barn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söker du för någon sorts typ? :)
      Har du tänkt på att det är mycket svårare att studera när man har barn? Ganska mycket extra utgifter och man måste sätta tid på annat :)
      Hur länge vill du vara tillsammans med en person innan ni skaffar barn?

      Radera
    2. Jag vet nog att det blir svårare att studera sen man har fått barn och att det kostar en hel del, men jag vill bli en ung mamma och har länge längtat efter en liten bebis. Så jag söker efter en "kar" som har festat klart och beredd att stadga sig. Och när jag hittar honom så vill jag vänta i ungefär ett år för att se att det är rätt.

      Radera
    3. Okej, det är ju fint att du har allt planerat! :) Du vet vad du själv vill! :)

      Radera