lördag 15 februari 2014

Valentines day i ett nötskal!

Ni vill säkert veta hur en oromantisk person som mig, firade alla hjärtans dag..
Jag kan säga att det blev till och med lite romantiskt!
Jag bjöd flickvännen Sabina på mat till S*****!(ska inte göra reklam!) Wohoo, romantikisk jag är! ;) Hade till och med ansträngt mig och bokat bord!

Så här kommer en liten bild bomb!





















Och är det nu jag ska säga att allt gick perfekt och maten var god?
Haha, det var mysigt, ja. Bra mat? Nej!
Maten jag fick var lite bränd, vi fick vänta ca 40 minuter på maten... Och om man betalar 20€ för en

wienerschnitzel  som var lite bränd, och franska som var så skarpa att man kunde bygga ett staket med dem.. Men men det är ju sällskapet som räknas! ;)

Och sen då jag var på väg till stan för att jobba, så stannade jag snabbt till vid min vän Christofer för att säga hej så han inte skulle vara forever alone hela kvällen, efter ett par sekunder och jag hade tryckt i honom ett kladdkaks hjärta som jag hade fått av Sabina (hade fått flera) sa jag klä på dig, du ska med! Har planer! ;)
Så då kom han också med till stan! Där vi/han träffade många goda vänner! ;)
Och jag sa till några att jag hade en utmaning här på bloggen, att de ska skriva en dikt... Och de skrev! Fick fyra hela dikter igår! Och en annan rolig sak var att jag också utmanade med att någon skulle komma fram och krama mig! Och DET KOM, jag blev riktigt överraskad! Och väldigt glad!

Jag kommer publicera dikterna i ett senare inlägg idag! Och jag kan säga att jag är väldigt rörd! Det finns en speciell dikt som rörde mig verkligen! Och sen fick jag en lite snuskigare dikt också! En riktigt fin blandning! ;)

Men nu är valentines day slut och kanske alla kärleksfulla mänskor börjar lugna sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar