torsdag 6 februari 2014

Tortyr eller bara lyckosam?

Idag var en tung dag..
Först skolan, sen surfade jag runt och hade inget bättre för mig.. Då tänkte jag: Vad fan har jag i min börs egentligen? Gissa vad jag hittade? Joo, den här jävla saken...


Japp, ett presentkort till Kappahl.. Jag hatar att shoppa! Och det värsta var att jag visste inte om det fortfarande var i bruk så jag behövde ta en vild chansning och och kolla om det fungerade, jag behövde gå ända från Olympia in till centrum..
Men då jag kom fram, halvt död efter att jag behövde gå ett par hundratals meter in till centrum kom jag till Kappahl flåsande som en brunstig tjur och började tala med damen i kassan! Hon skrattade glatt åt mig då jag frågade att om de verkligen har kläder för män här? Hon flinade och sa: Ja det har vi, men du måste tyvärr  en våning upp.. Bläää..
Men men jag fick slösa bort nästan hela presentkortet på 40€! Men det var tortyr! Jag hittade nästan inget jag var nöjd med.. Såg bl.a. ut som en präst i vissa kläder.. Så det var rena tortyren.. Men man kan inte heller tacka nej till "gratis" kläder! ;)
Men som sagt jag tycker inte om shopping.. Tycker inte om att se pengar flyga iväg på kläder.. Hatar kläder.. Skulle det inte vara enkelt om vi alla blev nudister? Inga shopping bekymmer..

Och nej ni får inte se vad jag har köpt.. Kan säga att det är boxers och en tröja, om ni vill se den så får ni allt "bånga" mig på stan och säga nu fan vill vi se dig!

P.S Min tidigare text om Christofer, han sa faktiskt att han går med på en dejt om någon är intresserad.. Men jag kommer granska de som vill! ;) Jag vet vad han söker så hans kärlek vilar i mina händer!

                                                                  BRING IT ON!

2 kommentarer:

  1. "hans kärlek vilar i mina händer"? xD Du tycker alltså sjölv att he no verkar bra tå? Ja sko no va liti oroli jag xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaha, vad värkar bra sofia? ;P
      He eju bra att han får en mentor som gör allt för hans lycka! ;p

      Radera