torsdag 6 februari 2014

Smiths Burger`s recension

Var idag med min vän Hedström till Smiths Burger`s i Smedsby!
Har hört mycket rykten om stället att de har fan så god mat! Så vi bestämde oss för att gå dit och äta för vi fick vegetarisk mat i skolan..
Det ovanliga med denna grill är att de använder bara när producerade produkter, och bröd som har blivit bakat på ett bageri och inte det samma gamla vanliga bröd.. Så det var lite spännande! De gör till och med sin egen franska!
Och då man skulle beställa maten fick man välja efter biffstorleken.. Den minsta biffen är 100 gram och den största är 600 gram! Helt otroligt! Ett normalt stek maletkött är 400gram paketet.. Så tänk hur jävla mycket kött det måste vara..
Och det var en riktigt bra grill! Det var raggar stuk över stället, snygg inredning, samt bra musik i bakgrunden.
Grymt bra ställe!


Denna måltid kostade 10€ (150grams biff) Och det ser inte så mycket ut, men jag garanterar er att man blir mätt! Jag blev fullständigt mätt! >_>
Så vad ger jag för betyg? Jag ger helt klart 8/10! Det var jävligt bra service! De kom fram och små pratade med oss och servicen gick både på finska och svenska smidigt!
Och bästa av allt man fick maten snabbt fasten det var andra före oss och till varje måltid mat fick man gratis kaffe!
Så om du har funderat på att testa grillen så rekommenderar jag den varmt!


2 kommentarer:

  1. Tack för den fina recensionen. Välkommer åter =)

    SvaraRadera