fredag 14 februari 2014

Sex är väl alltid bra?

Jag kollade 9gag, och sen såg jag något intressant!

Haha, vafan.. Nord Korea?
Och då kom jag fram till att sex måste vara svaret på alla våra problem! Och här får ni veta lite varför..
1. Ni är panka och vet inte vad ni ska göra för att fördröja tiden och du vill inte diska? Ha sex. Det kostar inget.. Men kanske kommer en extra unge! Men de är så sööta!
2. Ungarna är borta så ni har en ledig kväll.. Ha sex. Ni sparar på el räkningarna! Och bra gym träning!


3. Wc pappret tog slut.. Ta en dusch och ha sex! (duscha först..) Och fråga inte varför...
4. Du har huvudvärk? Ha sex, det ryktas om att det funkar!
5. Jag är fruktansvärt arg på dig! Ha sex! Man kan inte vara arg efteråt?

Jag fortsätter min lista en annan gång.. Man kan inte få allt roligt på en och samma gång! ;)


Och dåå börjar jag snabbt tänka på följande bild..


Men ibland går de bara inte för de känns som någon stirrar på en..

P.S Hoppas ni som har haft penkkis har en ordentlig baksmälla och att ni njuter av alla hjärtans dag! Man ska ha lite                                            ångest! ;)                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar