onsdag 5 februari 2014

Samman ställning av läsarnas tips för alla hjärtans dag!

Som sagt funderade jag över alla hjärtans dag igår och bad om er hjälp! Och det har jag fått! Och nu tänkte jag sammanställa gårdagens svar här!

1. Om du inte vet vad du ska skaffa till din partner kan du alltid fråga honom/henne vad hon tror att du har planerat! Eller vad hon tror att du har köpt! På så vis kommer person säga saker som de vill ha! Genialiskt!

2. Gå på live musik, för vem vill inte vara med sin älskade och dessutom få lyssna på live musik?

3. Sen har vi dessa kvinnor i vårt liv som vill att vi ska bjuda på romantisk middag, men ännu hellre gör maten till hands! Sen efter maten ska man gå ut tillsammans och hitta på bus efteråt som att gå och se en film, eller möjligtvis bowling!
OBS! Vid middagar är det extra romantiskt om det finns levande ljus och rosor..

4. Andra tycker att alla hjärtans dag är överskattat! De vill bara ha sin kära i närheten! De gör en fin middag tillsammans, på så sätt är båda delaktiga och det är en romantisk stämning då båda får vara med och göra den andra nöjd! Möjligtvis klär man upp sig inför kvällens bravader och lyssnar på live musik! Eller kanske man tar ett glas vin och får massage?

5. Men vad ska vi göra med alla singlar? Slänga ned dom i en stor låda och sen spika fast locket?
Det röstar jag för i alla fall! Då behöver de inte bevittna romansen som sker i deras närhet!


Själv är jag så jäkla oromantisk så jag kommer köpa ett paket bacon och annan mat som tröst när mina försök till romantik misslyckas..

Framtida jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar