tisdag 11 februari 2014

På begäran!

Det var en som tog kontakt med mig igår och undrade om jag kan skriva om vad man kan ge för någon sorts gåva till sin pojkvän/flickvän på alla hjärtans dag, så självklart ställer jag upp!
Först och främst tycker jag själv att man ska hålla alla hjärtans dag så simpel som möjligt! Helt onödigt att göra en stor grej av det! För jag tror att i ett förhållande är knappaste båda lika "taggade" inför dagen, för om ena personen spenderar en mindre förmögenhet på sin partner medan den andra har glömt bort dagen helt!
Så mitt första tips är att "pejla" läget!

Men om du har en icke romantisk pojkvän så är det på detta sättet du ska tillfredsställa honom:

1. Ge honom bacon 
2. Blowjob
3. Ha sex
4. Gör honom en smörgås

Men om han är mera krävande kan ni alltid hitta på nåt tillsammans! Som t.ex. gör en middag tillsammans! Eller om du mot alla om och men vill ändå köpa nåt till honom så köp nåt han behöver.. Om han saknar en bultsax eller något annat som intresserar honom!

Och vad kan jag ha att säga till mina manliga läsare? Hur får man en kvinna nöjd? Jag har inte en jävla aning...
Jag är bra, men jag är inte så bra!
Haha skämt åsido, du kommer ganska enkelt undan om du bara försöker.. För kvinnorna vet att vi är jävligt hopplösa, så de förstår när vi kommer med en kaktus och diarré karameller så vet de att vi försökte vårt bästa!

P.S: Ge kvinnor nåt som luktar gott! Men om du är en kar, som gillar motorer så tror jag att det funkar att smörjer in dem med 2 takts olja! Men jag vet inte.. Prova!

4 kommentarer:

  1. Vägen till en kvinnas hjärta är genom mat! Om mannen själv har kämpat och gjort maten så är den ännu mera uppskattad. Och sen är det ju inte helt fel med choklad, mycket choklad! Det behöver helt enkelt inte vara något som kostar mycket, det är ju tanken som räknas ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har vi en kvinna som tänker med magen! Oj, tänk om alla skulle vara så! Och jaa, det är tanken som räknas! ;)

      Radera
    2. Kvinnor äter väl o? Kanski int lika stor mängder som karan men no uppskattar vi naliti mat för he :D

      Radera