onsdag 5 februari 2014

Min kära vän Christofer...

Hejj alla trogna läsare!

Som ni kanske vet umgås jag med en kille ganska ofta som heter Christofer.. Och nu då alla hjärtans dag närmar sig så är jag väldigt orolig för min vän.. Han är tyvärr helt ensam inför den stora dagen...
Så jag tänkte hänga ut honom!
Han vet inte av det ännu, men med mina "best man privilegier" så kommer jag auktionera ut honom inför alla hjärtans dag! Jag har inte frågat honom, jag tänker inte fråga honom, jag kommer tvinga en söt liten kvinna på honom med milt våld!
Så damer spänn fast säkerhetsbältena för nu ska vi gå på en rundtur..

Vem är Christofer?
Han är från Pedersöre, jobbar hårt i Purmo..
Vad gör han på fritiden?
Då han inte umgås med mig så tränar han sådär smått tre gånger i veckan.. Tar hand om hans två hundar och dylikt.. Väldigt ansvarsfull person!













     

          Här är smått bevis att han rör påsig... (Deas e stalker           som kan få tag på sånahär bilder..)


Han försöker vara badass! Och han lyckas sådäär...

Japp de e han på bilden..

Han har lite konstiga kompisar som drar ner honom på jorden igen!


Så, vad mer kan jag berätta om honom?
Han är troligen singel.. Inga barn vad jag har sett!
Och sist och inte minst HAN ÄR OGIFT!

Haha, jaja men seriöst..
Han är helt klart en av de allra bästa vänner jag har, så jag rekommenderar honom skarpt, man kan inte hitta någon mycket bättre än honom..


3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej pojkar och flickor, toffe har gett sin välsignelse att han går med på en dejt om he finns nan som är intressera, bara att JAG måst godkänna henne först! ( Hat en lista med kriterier! ) ;)

      Radera