måndag 17 februari 2014

Min första jobbdag!

Jaadu, nu undrar säkert alla hur min jobbdag gick! Eller så kan ni inte bry er mindre.. Jag röstar på det sist nämnda! Men jag ska ändå berätta vad jag har hållit på med..
Jag har gjort saker som ni inte kommer förstå om jag ska berätta det här.. Så jag tycker att det är ganska onödigt att jag skriver detta inlägg.. Men jag ska försöka berätta ändå!
Jag gjorde ventil delar idag, samt lite annat jobb där jag tänkte stifta mig själv med en stift pistol i fingret... SKILLS!
Och imorgon ryktas det om kapning.. Andreas och vassa saker är en bra kombination! ;)
Och jag jobbade hårt! Offrade blod svett och tårar idag!



Som tur behöver man inte arbeta med datorer.. Alltid då man sysslar med datorer dyker nått problem upp..
Och hur det kommer kännas när jag får lön..
 

Men ikväll ska jag titta in hos ett par vänner i Nedervetil! Börjar bli ett tag sen nu! Ska bli roligt att se vad de sysslar med nu för tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar