tisdag 4 februari 2014

MATCHMAKING: Ung anonym kvinna söker sällskap!

Hallååå!

Som ni ser i rubriken så har jag fått ett nytt offer till min matchmaking! Otroligt roligt att det kommer "individer" fortfarande till mig och jag får leka kärleks guru! Faktiskt riktigt kul!

Men vem har jag fått med mig riktigt denna gång? Idag har jag med mig en kvinna som inte ville sätta ut sitt namn, men vi kan kalla henne för Madam 1.2 (för hon är madam nr. 2..) Men vad sysslar hon med riktigt?
Hon studerar utvecklings psykologi vid Åbo akademi, men hon är hemma från Jakobstad. Som det ser ut när jag stalkade henne så tycker hon också om hästar, samt tycker hon om att ha en god stund! Hon tycker om att hitta på olika saker om helgerna som att typ att gå på krogen eller bara ha en myspys stund!


Här bjuder jag på en bild så ni vet hur hon ser ut! Visst är det en bra bild?!

Men vad vill hon ha? Vad har hon för krav? Jo det ska jag berätta för dig!

Hon har inte så stora krav på utseendet, det är inte det hon värdesätter! Hon vill däremot att du ska få henne att skratta, att hon får en god stund! Och du ska vara lite impulsiv som kan hitta på lite vad som helst om man har tråkigt! Och att du ska vara öppen på att pröva nya saker, vet inte på vilket sätt hon menade, så du
får ta reda på! ;) Men kanske typ att åka go-cart.. Vem vet!
MEN hon uppskattar inte typer som klamrar sig fast vid en på krogen, man får visa lite att man kan vara självständig!
Och ett annat krav är att du är 18-28år gammal, inte för ung och inte för gammal!
Men vad är det för relation hon vill ha? Hon söker något seriösare, men det ser man först då man har träffats och lärt känna varandra, kanske ni bara blir myspys vänner... Men då har ni fått en god vän!

Liten bild bomb!





Så om du är intresserad så får du ta kontakt via mig! Endera kommentera eller skicka mail om hur du vill gå tillväga! Allt är möjligt!

1 kommentar:

  1. Och ni som känner personen i fråga låt henne vara anonym.. Bara av ren och skär artighet, om hennes identitet skulle vara hemlig skulle jag ha tagit bort ansiktet, så gör det inte till en stor grej :P

    SvaraRadera