fredag 21 februari 2014

Matchmaking - Ensam kvinna söker man!

      Ensam kvinna söker man!

Hallååå mina vänner och andra varelser!
Som ni ser har jag fått en deltagare till Andreas`s kärleks hörna! Eller vad man ska kalla det!
Hon är bekant från förut, hon har deltagit i min dejting förut, och hon har prövat på att dejta olika killar men hon blev inte nöjd.. Så då tyckte hon att vi ska göra en repris!


Hon heter Natalie Häger, bor här i Pedersöre trakten, jobbar helgar på en bar..
Hon är 1,60, med skiftande hårfärg som alla kvinnor, hon har varit blond men blev lite mörkare.. Bild kommer!

Men vad vill hon ha? Joodå, det ska jag berätta för er!
Hon söker en kille som kan vara sig själv! Och dessutom acceptera att hon arbetar helger och nätter, så ingen drama!

Hon tycker om män som kan vara lite "badass"! Men ändå vara romantisk och kan tänka sig att sitta och mysa i soffan!
Du ska också kunna gå ut och festa! Ha en bra stund helt enkelt. Men då är hon lite känslig med längd, hon tycker själv att hon är sjukt kort, och vill då kompensera med en längre man! (Min egen tolkning då hon sa att hon vill ha en lång man!)
Men det kan också vara att hon tycker att långa muskulösa män är attraherande? Jag vet inte, jag är ingen kvinna!
Då började jag fråga henne vad ska han ha för stil? Då sa hon att de ska vara välklädda, ha en stil som passar dem helt enkelt! Men mjukis byxor uppskattas också! ;)
Och hon har faktiskt ålderskrav, så tyvärr alla som är yngre en 19, får tyvärr vänta på någon annan!


P.S Det uppskattas att man har flyttat hemmifrån, för det är alltid mycket trevligare att umgås om föräldrarna lämnas utanför.

Här var bilden jag lovade!

Vid intresse kan ni kontakta mig (Andreas) via e-mail, kommentera på bloggen, gå via facebook, eller så tar ni kontakt med henne direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar