lördag 1 februari 2014

Lördag - skola - happy hour - be there!

Idag vaknade jag kvart före nie, skulle på kurs exakt prick klockan nio.. Sömnig som jag var borstade jag bara tänderna och pallrade sedan iväg och hade kurs ända tills 14:15.. DET VAR TUNGT! Jävligt mycket teori, och då det inte kunde bli mer teoretiskt kom det ännu mera teori..

Lite anteckningar från lektionerna idag! Pedagogisk Sociologi i mitt hjärta!

Och nu har jag suttit här hemma och möglat, och vilar upp mig för kvällens HAPPY HOUR!
Som börjar redan KLOCKAN 20:00!!! So be there! ;)  öl/cider 2.50€  DET KOSTAR I PRINCIP INGET!






Kommer själv vara i jobb ikväll, så om inte annat ska ni komma och träffa mig!
Så självklart ska ni ut och festa då er egen favorit portsare är i jobb!
Så om ni inte har sett något exotiskt förut så får ni se en helt livs levande @PURMO BO @ PORTSAR @
@ I JEPPIS @ NETTI @

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar