söndag 9 februari 2014

Lat dag..

Igår kväll på jobbet var riktigt kul! Fan så mycket folk! Då jag började jobba klockan 10 var de redan fullt hus! Och vid en halv 11-11 tiden var det fullsatt! Riktigt roligt att vara i jobb!
Sen efter jobb lekte jag chaufför! Körde hem en bekant till hans flickvän som ändå var på vägen hem för mig! Hem o hem, jag for till Sabinas och sova, sen väkte hon mig ganska tidigt för en som kom hem efter klockan tre inatt.. Hon undrade om hon fick sätta på Vampyr Diarré.. Jag suckade och sa javisst och vände mig om och somnade om..


Nu är jag hemkommen i alla fall, har fixat en överraskning som ni får veta av senare!  
Ska nu få besök av min morfar och morbror med sambo, samt deras två barn som är mina två favorit kusiner! Och mina enda kusiner!
Men jag ska säga er att jag kommer lära dom mycket djävulskap! ;)
Sen ikväll kanske jag går och hittar på nåt med Christofer, eller åker jag hem till Vasa.. Jag vet inte ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar