fredag 7 februari 2014

Läkar besök.. Resultat!

Som jag sa tidigare idag så var jag på läkarbesök, Och det var inte ett vanligt läkarbesök, det var till en special tandläkare! Som tittade i min mun och kontrollerade att allt var bra.. Ska nämligen få två stycken tandproteser! (Staten betalar! ;) )
Han sa också att jag har ett väldigt bra bett och det är bra!
Orsaken till att jag får tandproteser är att de tycker att jag behöver det.. Haha, kan inte ge något annat svar! De har planerat denna "operation" sen jag var 15 tror jag? Och jag har inte ens bett om det?? Det är som att vinna på lotto! För en tandprotes kostar privat 1000€ +, och jag betalar poliklinik avgiften på 27€..
Så jag känner mig lyckligt lottad!
Men varför gjorde de inget förrän nu? De kunde inget göra innan jag hade växt färdigt, så det är först nu som saker och ting börjar hända!
Fick två nya tider i alla fall..


Jag vet det är dålig kvalité.. 

Men är det bara jag som tycker att detta är jobbigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar