måndag 3 februari 2014

Kärleks guru + matchmaking + sensuella bilder!

Godmorgon denna underbara måndag! (Jag är ledig! ;) )
Har hittills fixat käk åt mig och farsan då han kom hem från jobbet för att äta så var jag snäll och fixade mat.. Det blev gårdagens rester!

Haha, men i alla fulla fall tänkte jag berätta att det är fritt fram att delta i min matchmaking ännu! Det har givit resultat för en person vad jag vet om, kanske två.. Men de sa att jag måste vänta med att avslöja dem.. Tråkigt! Men i alla fall vi vet att det har lyckats för någon i alla fall!

 

Sen är det fortfarande fritt fram att sända in sensuella bilder! Har redan fått fina bidrag men jag tackar och tar emot fler!

Men nu alla kylskåp och vänner! Nu kommer något nytt!
Jag vill arrangera pardejter! Så om du och din partner lider av tristess och vill hitta på något så kan jag se om något annat par vill komma ut med er! Det kan vara för en myspys kväll eller en romantisk middag för fyra! Romantisk middag för fyra kanske inte låter så häftigt men man kanske är trött på att bara tala om samma saker.. Kanske man vill lära känna andra par! Eller är ni två kvinnar/män som vill och träffa någon? Allting går att fixa!

Och sist och inte minst vill jag leka kärleks guru! Om du och din partner har problem så tar jag gärna och lyssnar! Det går helt anonymt att kommentera eller skicka mail till mig så svarar jag på era frågor i ett inlägg!
Jag svarar på allt från impotens problem till att ni har förlorat kontakten med varandra! Vad kan man hitta på för att förbättra situationen!

Det är en jävligt bra film också.. Humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar