söndag 23 februari 2014

Intervju i ÖT, samt talko dag idag!

Var idag med Victor till Nedervetil för att hjälpa till med renoveringen, vi fick tyvärr inte så mycket gjort för elkillen som skulle koppla sakerna kom aldrig, så vi drack en hel del kaffe istället!
Men bevis på att jag faktiskt gjorde nått ska ni få en bild av en vägg! Förutom att dricka kaffe så rev vi lite tapeter och funderade på en del problem som skulle fixas!



Sen då jag kom hem, ropade min kära mor att jag var i ÖT, Wohoo! Kändis!
Men men, intervjun handlade om våra skolval, hade för drygt ett år sen varit med i ÖT och då fick vi berätta vart vi ville slippa in, och hur våra framtids planer såg ut..
Och denna intervju var en uppföljnings intervju som skulle kolla upp om det gick som vi hade planerat!



Ja jäklar vad jag har kort hår! Lite suddig bild, men om ni vill läsa hela artikeln får ni allt kolla i tidningen eller kolla på webben:  ÖT ONLINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar