lördag 8 februari 2014

Hur jag upplever kvinnor när man ser film..


Har någon gång märkt då ni ser film att er partner är ofokuserad?
Att precis allt annat är intressant än själva filmen?
Okej, jag erkänner.. Jag är delvist skyldig.. Om någon sätter på en film med romantik så vill jag bara gräva ner mig själv.. Pallar inte allt smörande! Helst ska någon dö, om ingen kommer då ska det vara fartfylld eller ska jag få ett gott skratt!

Vad har jag hunnit med idag då? Haha tro det eller ej, jag har hunnit med konståkning! Jag var och tittade på när min kära syster hade träningar (hon är 11) och hon börjar bli riktigt bra!
Och efteråt var vi in till stan och handlade mat och lite sånt!
Och för ikväll hade jag planerat att dra ut på fuffens! Skulle ha gått ut och partajat med Toffe, men tyvärr fick jag besked om att han som skulle vara i jobb ikväll inte kan så jag måste gå i jobb i stället.. Men det går riktigt bra! Man ska inte klaga om man har chans att få in extra pengar!
Och ett stort plus är att jag får träffa er!
Så pallra er ut och håll mig sällskap! Då ni ser mig där i dörren får man anmäla sig till matchmaking om man vill! ;) Kanske enklare om man är full! ;)

P.S Säg mig om ni har jobbiga partners som är irriterande när man försöker se film? Hur beter de sig?
Tell me! I wanna know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar