söndag 2 februari 2014

Hallååå!

Godmorgon alla krapulanter! (krapula = baksmälla)
Hoppas ni festade ordentligt igår! ;) I alla fall hade jag fullt upp på jobbet igår, var ensam ordningsvakt vid pubben, men det gick smidigt ändå!
Faktiskt har det börjat komma bra med folk på vårt Happy Hour! Wohoo!!
Men i alla fall så vaknade jag nyss..  Toffe ringde och frågade: Int sover du vel? Och jag svarade med sömnen i halsen: Näe bara sådär halvt.. Men i alla fall han ville bara meddela att vår Belgien resa blev flyttad till maj istället för juni! Fan vad jag ser emot den resan! En road trip på 5000km! (2500km en väg, 2x 2500 = 5000, enkel matematik!)
Men vad är dagens planer? Inte en jävla aning.. Men min faster kommer på besök så det blir roligt! Vet inte om jag skulle behöva förflytta mig mot Vasa idag också.. Men jag trivs så mycket bättre här hemma i Purmo! Och skulle behöva motivation för att fixa en pedagogik uppsats... Men det är ett senare problem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar