måndag 3 februari 2014

Give me boobs..

Jag har funderat lite över varför det är så jävla svårt/ovanligt att vara manlig bloggare och jag har kommit fram till ett par olika saker..

1. Jag tycker inte om att tala om kläder...
2. Jag tycker inte om att tala om kläder...
3. Jag tycker inte om att tala om kläder...
4. Jag tycker inte om att tala om kläder...


Haha, jamen i alla fall.. Jag fotograferar inte min outfit, jag bloggar heller inte om kläder jag använder, inredning och allt som hör med mode och skönhet..
Och vad annat? KVINNOR HAR BRÖST! Vem fan vill inte se på då kvinnor  pressar ihop sina armbågar så brösten kommer nästan upp över öronen på dem.. Hur fan ska jag tävla med det?? Jag kan inte ta snygga bikini bilder.. Eller jo jag kan! Men jag blir inspärrad efteråt!




Här är ett sensuell bild där jag försöker visa min sexiga sida! Kvinnan i mitt liv får skatta sig lycklig för att få vara i närheten!


Men de är sant.. Det finns få killar som bloggar.. Och jag tackar för de som stöder mig!
Resten kan få ta på min boobie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar