lördag 15 februari 2014

Gårkvällens bidrag!

Dikter

Som jag sa i mitt tidigare inlägg så fick jag en hel del bidrag och nu kommer jag dela med mig av dem.
 Först kommer en dikt som heter Jeppis!

Natten mörknade, och skumma figurer visade sig.
I dom mörka gränderna gömmer sig Andreas.
Även om det finns ljusa glimtar, vandrar vi i Österbottnisk vinter..
En värld fylld av magi.. Svart magi!

Made by: Rebecca, Christofer, Linda, Kasper, Jennifer, Johanna 

Nummer två: Poesi för Deas.

Närvår vän fått vad han velat, vill han bara kela. Andreas brukar pilla på sin grej, när han vill vara med sin tjej.  Andreas talar mest skit, men nu åker han dit!

Made by Christofer och Emma!



Nummer tre: The beutiful orgasm!

När han berör
Det känns, djupt där nere
Ett pirr, en spänning
Han närmar sig, något känsligt, en punkt

Jag blir aningen yr, tappar luften
Det sprider sig genom hela kroppen ut i själen
Ner i magen, där brister det ut

Brister ut i en underbar orgasm. Evig orgasm. Alla borde uppleva detta dagligen
Sprid glädjen!
MER SEX ÅT FOLKET! JAAH!Made by Rebecca!

Och nu kommer vi faktiskt till min favorit! Man kan inte ha bättre arbetar kompisar!! Och de får ett stort plus. De läste upp den alla fyra! De läste en bit och sen bytte de läsare. Jag blev nästan tår ögd!


Sista dikten; Andreas!

Andreas, du är snäll och glad. 
Säkert den bästa Andreas i denna stad! 
Din blogg är den bästa på denna jord.
Vi läser och tar till oss varenda ord.
 Du ser oss då vi misslyckas att ragga i baren. 
På din blogg, nästa dag ,man hittar alla svaren.
Du t.o.m sjunger för våra brustna hjärtan.
Det lindrar även den grymmaste smärtan.
Alla tjejer här står på kö.
Men alla vet vi ändå att Sabina är din mö.
Andreas, du är så fin och bra!
Fastän du jävlas, så gör du vår da!

Önskar: Niki, Emma, Jenni, Amanda


Vad kan jag säga? Tusen tack för ALLT! Ni alla som har skrivit är väldigt goda vänner!

Och jag tror att jag ska sluta babbla.. Om jag läser något mer blir jag tår ögd.

Tusen tack igen för ALLA bidrag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar