torsdag 6 februari 2014

Flykt planer!

Efter att ha auktionerat ut min bästa vän igår kväll till alla hungriga kvinnor där ute så tänkte jag fly landet..
Här har ni min flyktplan..


Har redan planerat allt!
Har beställt båt biljetten till Umeå, sen kör jag till Östersund, köper tält och dylikt, sen kör jag till Norska gränsen, får övernatta i tält ett par dagar i Norska bergen, och efter ca en vecka åker jag till Oslo, skaffar nya Idn..
Vet inte om jag åker ända ner till Malmö eller om jag kör direkt till Köpenhamn.. Men i Köpenhamn möter jag min kontakt person som ger mig nya fordon och allt! (Tack Pessi, du vet inget ännu men du får fixa det..)
Sen kör jag till Århus och till sist ska jag gömma mig i Aalborg!
Har lyckats få ett litet trevligt hus där.. Ska jobba på bensinmack och vara barnvakt åt miljonärer...

WISH ME GOOD LUCK!

P.S Jussila.. Jag skippade ballongen..

4 kommentarer:

  1. Oj vad du e smart som publicerar din flyktplan ;) höhöö :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, haha, de där tänkte jag inte på!

      Radera
  2. Mena nästan skratt ijäl me! Roligt inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint att du gillade det! ;)

      Radera