tisdag 4 februari 2014

En hejlt perus dag, som man brukar säga på dialekt!

Idag har jag inte gjort så mycket! Har bara tagit de lugnt.. Nästan!
Har fått lite "hushålls arbete" gjort idag!
Har bland annat bytt lakan (YAYY, Andreas är hygienisk!), jag konstaterade att när lakanet har börjat få eget liv och börjar viska ens namn att det är dags att byta lakan..
Sen gjorde jag mat! Wohoo! Vad åt jag för festmåltid idag då? Jag ska ge er en tjuvtitt!


Ett paket bacon, två rågbröds smörgåsar med LEVERPASTEJ! Jag älskar lever pastej! Och jag älskar bacon! Självklart sköljs allting ned med en halv liter juice!

Mums
Och ikväll ska jag plugga på arbetsskydds provet jag har imorgon.. Hoppas bara att det går vägen!

Men sådär by the way så har jag börjat se på dessa två serier:


och


Båda serierna är kriminalfilmer med släng av humor, gåtor och charmerande karaktärer! Så titta gärna på dem! Skulle kunna berätta mera om dem men jag brukar alltid spoila hur det går så jag kniper käft!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar