lördag 8 februari 2014

Ät dig i form med Andreas!

Har inte alla här i vår värld lovat att träna hårt, komma i form inför beach 2014? Men hur går det egentligen? Ni orkar typ 1-2 månad, och sen blir vi lata, eller prioriterar annat först..
Men här har vi ett simpelt tips! Sen jag flyttade till Vasa gick jag ned 5-7kg (det växlar lite)
genom att enbart äta!
Jag har inte lyft ett finger i onödan, folk har frågat av mig om jag har tränat.. Men så är det inte, jag har bara ätit mig i form! ;)
Men vad har Andreas ätit? Har jag hunger strejkat? Levt på vatten och bröd?
Nej, jag har gjort det enkelt! Jag har struntat i skräpmat!
Gjort all mat själv! Istället för att köpa pizzor att värma har jag gjort helt vanlig husmanskost!
Det är billigare, godare, och du hålls längre mätt!
Och jag har också unnat mig själv korvgörans, choko och allt annat gott! Men jag har börjat äta mera nyttigt varje dag!
Och det ger resultat!
Men nu säger jag inte heller att man ska sluta motion.. Det ryktas om att motion är nyttigt för dig i lagom mängd.. Menjag hatar själv att motionera.. Så detta var ett alternativ som jag gillade! Så jag ville dela med mig! Och nu äter jag inte tonfisk och makaroner varje dag.. Utan jag experimenterar lite hela tiden vad jag kan göra för godsaker med vanliga råvaror!
Om ni skulle få smaka på min gryta skulle ni dö av orgasmer i er mun...
Köttet var mört och helt perfekt och sen hade jag satt potatis där också som var så jävla "mör" så den smalt i min mun!

Rostbiff

2 kommentarer: