onsdag 12 februari 2014

Andreas leker med Pessi!

FUFFENS!!!!

Som rubriken lyder så har Andreas varit ute på fuffens!
Ingen har blivit gravid i alla fall! Lite tur i alla fall! Haha!
Nåja saken är den att jag har gästbloggat åt Pessi! Lilla jag har sluppit och blogga åt en kändis! Och nu funderar ni hur fan har Andreas lyckats med detta? Jaadu, vad ska jag säga på det? Man ska aldrig avslöja sina hemligheter! ;)




















Men i alla fall kan ni läsa hela inlägger här! http://pezsi.com/

Inlägget handlar om kroppsbehåring! Så ni ska ta och läsa om min visdom!
Men här bjuder jag på en hårig rumpa så ni får inspiration! 

Tyvärr syns inte bild texten.. Men jag kan samman fatta att kvinnor gillar hans håriga röv! Haha, han är som en liten björn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar