söndag 23 februari 2014

Andreas har en dubbel gångare!

Mina vänner och bekanta har förslagit nu i en tid att jag har en dubbel gångare som är med i Harry Potter..
Så till sist behövde jag se efter om det är sant.. Och tame fan! De hade rätt. Helt sjukt att det finns personer som liknar en så otroligt mycket!

Här är min dubbelgångare!














Jag presenterar er Matthew Lewis!

Och här har ni eran Andreas!




Ser ni någon likhet? Lite dåliga bilder men.. Ni som har sett mig kanske får en bättre helhets bild!

OM NI HAR EN EGEN DUBBEL GÅNGARE SÅ MEDDELA MIG SÅ HÄNGER JAG UT ER HÄR PÅ BLOGGEN!

6 kommentarer:

  1. Sök efter min dubbelgångare. Där har du en utmaning ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan bli ganska svårt! Men ska försöka! ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Haha, jaa! Man skulle kunna tro att han var min förlorade bror! ;)

      Radera