fredag 7 februari 2014

Alla hjärtans dag och singel..

Haha, jag är inte singel om man ser på rubriken! Men vem vet.. Har tydligen kvälls skift på jobbet på alla hjärtans dag och då jag berättade det var jag inte såå omtyckt.. Men det är sånt som händer.. Ska komma på någon sorts kompensation!

Men det var en som frågade av mig om jag inte kan skriva om vad man ska göra på alla hjärtans dag om man är singel? För hon sa att man får fel i huvudet av att se alla kärlekspar som springer runt här i nejden! Så här kommer min Alla hjärtans dag handbok för singlar!

Första tipset är att ni behandlar det som en helt vanlig dag.. Varför gråta över spilld mjölk? Om du gråter över spilld mjölk ska du gå ut och mjölka!
Om man ändå vill gråta lite kan man gör det bästa av situationen! Bjud in dina singel vänner på en myskväll! Om alla är singlar behöver man inte se på de jobbiga paren i förhållanden, men ändå ha en bra stund!
Detta tips är min favorit! Köp 10kg choklad, sätt på friends på tv:n och se på det, sen efter ett par avsnitt friends tar du en extra stor tugga choklad, klär av dig, går i dushen och kryper ner i fosterställning.. Sen ligger du där och skakar, när du är klar går du tillbaka till soffan och ser friends! Sen upprepar du denna procedur tills du mår bättre/dagen är över!

Men om du känner att du vill pröva lyckan kan man alltid gå på pubben och försöka få ett desperat ragg! Det tröstar för stunden!
Annars ett litet ovanligt tips är att du kommer överens med nån vän om ett engångsmys, får inte förväxlas med engångsligg, båda är bra men det kan ibland ställa till med problem!

Det var mina tips för tillfället! Om ni har tips att dela med er så gör det!

                    MAKE CHILDREN, NOT WAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar