onsdag 5 februari 2014

40 frågor..

Jag satte en glimt på en blogg jag såg på fb, det som fångade mitt intresse var att inledningen var 40 frågor.. Så jag tänkte men nu jävlar ska jag svara på frågor! Så här kommer dom!


1. Har du ett par rosa string?
Skulle det vara äckligt om jag sa ja? Men i så fall måste jag gå och låna ett par så jag kan göra det! ;)
2. Vem var den senaste du pussade? Hmm, det måste vara Sabina!
3. Gillar du någon nu?
Bacon, everyone loves bacon!
4.Vad gjorde du inatt?Ooh, nu ska vi inte gå in på detaljer! ;) Eller så sov jag.. Vet inte riktigt..
5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? Svår fråga.. Vet inte riktigt om de skulle klara av det.. Men min mor är väldigt förstående!
6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?Jag tycker att Toffe ska inte planera nått.. Om Sabina skulle vara en kille skulle jag bli rädd.. Varför är alla frågor anpassade för tjejer? Det är diskriminering!
7. Klackskor eller sneakers? 
Ha ett par klackskor eller äta snickers? Självklart äta snickers!
8. Kjol/klänning eller jeans?Använder nog mest jeans, men skulle vara skönt att pröva klänning/kjol för det skulle fläkta så skönt!
9. Äkta hårfärg?Brunt nog, men föddes blond!
10. Nuvarande hårfärg? Ööööh, brun fortfarande?
11. Frisyr?Hår, det står åt alla håll och kanter!
12. Skostorlek?
45-46
13. Civilstatus?Förhållande
14. Har du någonsin vart kär?jeeez box
15. Tror du på kärleken?Går det att äta? För mat är gott och behöver det dagligen.. Så jag säger ja på denna fråga!
16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?Ja det har jag verkligen.
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?Jag har inget hjärta, jag har en pump istället..
18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?I´m not gay
19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?Hmm beror på, kan de laga mat eller inte? 
20. One night stand eller förhållande?He beror på vad man vill ha, om ens djuriska instinkter eller faders känslor som lockar..
21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
En tegelsten är mera romantisk än mig.. Believe me..
22. Telefonkontakt eller face to face?Face to face
23. Har du någonsin velat ta livet av dig?Jag brukar inte rage quitta.. Gamer humor..
24. Har du någonsin gått på bio ensam? Tror inte det..
25. Saknar du någon just nu?
Jag har min Bacon! ;)
26. Är du glad? Jag har Bacon,  vad annat behöver jag?
27. Är du kär?Jodåå
28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Inte vad jag mins..
29. Har du hund? jaaa 

30. Tror du på spöken? Självklart! De är mina bästa vänner!

31. Skulle du vilja väga mer?I love fat! Nej det vill jag inte, jag är redan en fin klump!
32. Skulle du vilja dricka dig full nu?Skulle inte vara helt fel! Men har prov inom kort..
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?Nepp, talar i sömnen.. Tror jag?
34. Kan du vara på en fest utan att dricka?Vill inte, vill inte vara nykter på en fest!
35. När kysste du någon senast?För ett par dagar sen!
36. Hur gamla var dina föräldrar när de gifte sig?
Vet inte, men dinosaurierna dog för ett par miljoner år sen, så året därpå ligger ganska nära!
37. Har du varit tillsammans med två samtidigt?Nej, men polygami låter intressant, det skulle vara enkelt att hålla en kvinna nöjd om det var tillåtet! När de vill ha romantik får grannen komma över! Eller något liknande, när de har mens så skulle det gå att byta!Haha, skämt åsido!
38. Hur mår du nu?Neutralt
39. Vem sov du bredvid senast?Oj, detta var svårt.. Jag bor i ett höghus så alla sover bredvid mig.. Men om det inte räknas så var det Sabina!
40. Sover du hellre själv eller tillsammans med någon?
Det beror helt på! Ibland ede skönt att sova ensam ibland inte! Men det är alltid skönt att spoona! 

Usch.. Hur orkar mänskliga individer göra såna här frågor?


2 kommentarer:

  1. Dinosaurierna lade ägg ganska fort efter giftermålet, sen är det en viss ruvningstid ��

    SvaraRadera